Usluga kontaktnog centra

Jednostavno, pritiskom na jedno dugme nam se možete obratiti za svaki problem i zatražiti pomoć.
Nudimo dostupnost u svakom trenutku i neograničenu uslugu kontaktnog centra s dežurstvom od 0-24h.

Najmodernijom digitalnom tehnologijom maksimalnom brzinom povezujemo ljude kako bismo pružili potrebnu pomoć.

Usluga kontaktnog centra

Naš Kontakt centar je središnja točka usluge životne asistencije Dobar susjed i iz koje se upravlja svim kontaktima s korisnicima. Kontakt centar je servis za obradu velikog broja dolaznih i odlaznih komunikacijskih kanala te se kroz njega skupljaju informacije o događajima i potrebama naših korisnika te se preusmjeravaju na odgovarajuće pružatelje usluga unutar tvrtke.

Kontakt centar usluge životne asistencije Dobar susjed pruža dvosmjernu i brzu komunikaciju 365 dana u godini, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, a svi kontakti bilježe se i evaluiraju u stvarnom vremenu. Kao jedan od vodećih regionalnih kontakt centar za osobe treće životne dobi, Kontakt centar Dobrog susjeda se transformirao u experience centar – moderan omnichannel kontakt centar u kojem je naš korisnik u centru svih procesa. Kontakt centar usluge životne asistencije Dobar susjed povezuje naše korisnike s pružateljima usluga
pomoću vlastite softverske omnichannel komunikacijske platforme. Ovakav specijalizirani kontakt centar usmjeren na svakodnevne životne događaje i zadovoljstvo naših korisnika, snažno potiče njihov osjećaj sigurnosti kao i njihovih najbližih.

Kontakt centar zajedno s digitalnim telekanalnim terminalom i prijenosnim radio odašiljačem predstavlja inovativni koncept inteligentnog digitalnog sustava prilagođenog potrebama sadašnjosti i budućnosti te se nagrađenim dizajnom uklapa u svako stambeno okuženje.

Doznaj više:

Izbornik